logo
  • Co Bzuco umí
  • FAQ
  • Reference
  • Ceník
  • O nás
    • Filozofie
    • O nás
    • Blog
    • Kariéra
  • Kontakty
Chci Bzuco
  1. Home
  2. O nás
  3. Kariéra
  4. Technik zákaznické péče

Technik zákaznické péče

Tábor / Remote

Přidejte se k nám

Bzuco je technologická společnost s cílem narušit tradiční model vstupenkového prodeje a ukázat, že vstupenky na kulturní, sportovní a další společenské akce si může pořadatel prodávat sám. Do našeho týmu hledáme někoho, koho baví kontakt se zákazníky a rád jim pomůže zlepšit práci se systémem, ale kdo případně také dokáže přinést podněty od zákazníků do firmy, a zlepšit tak naše produkty.

Ideální kandidát je zodpovědný na úrovni, kdy nepotřebuje dohled, má pozitivní přístup k práci a touhu do hloubky pochopit situaci zákazníků a dát jim ani ne tak to, co říkají, že chtějí, ale to, co ve skutečnosti potřebují. 

Nabízíme přátelské prostředí, kde hlavním motorem spolupráce je důvěra a nikoliv dohled. V Bzucu věříme v naši misi, a všichni jsme tak motivovaní budovat firmu, kde je radost pracovat a kterou mají rádi jak zaměstnanci, tak i zákazníci.

Náplň práce

  • Zavádění zákazníků do provozu, komunikace se zákazníky, partnery a programátory. Řešení problémů, příp. jejich eskalace správným směrem.
  • Uživatelská a technická podpora stávajících zákazníků na úrovni L1, L2 (tj. jakékoliv problémy nevyžadující zásah programátorů).
  • Návrhy komplexních technologických řešení s pomocí produktů Bzuco pro potenciální budoucí zákazníky.
  • Proaktivní péče o existující zákazníky, optimalizace prodeje a zvyšování zákaznického uživatelského komfortu.
  • Konzultace při vypracovávání dokumentace pro zákazníky.

Co očekáváne

  • Tah na bránu, samostatnost při práci ve flexibilním prostředí a v neznámých situacích
  • Zkušenost s prací se zákazníky, kreativita při řešení zákaznických problémů
  • Vynikající psaná i mluvená komunikace
  • Orientace v technickém prostředí, např. pokročilá práce se soubory CSV v MS Excel nebo Google Sheets, schopnost samostatně se rychle učit nové technické dovednosti (typově např. práce se SMTP servery, práce s JSON soubory)
  • Zkušenost s vylepšováním firemních procesů výhodou
  • Znalost Anglického jazyka výhodou

Co nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Zcela flexibilní pracovní doba
  • Práce z domova
  • Mobilní telefon
  • Notebook
dfdb1f93-team-2.jpeg

Přečtěte si o nás víc

Tábor / Remote
PHP Developer

Zjistit víc

Nechte nám vzkaz

Ozveme se vám do dvou dnů a společně najdeme ideální řešení pro vaši akci.

* Tyto položky jsou povinné

Nebo rovnou volejte

Nejlépe ve všední dny od 9 do 15 h.

+420 704 615 450

Poslední články na blogu

Vlastní prodej vstupenek s plnou automatizací účetnictví
23.04.2025
Vlastní prodej vstupenek s plnou automatizací účetnictví
Integrovaný e-shop udrží zákazníky na vašich webových stránkách
16.04.2025
Integrovaný e-shop udrží zákazníky na vašich webových stránkách
Nedělejte reklamu ticketingové společnosti, ale sami sobě
02.04.2025
Nedělejte reklamu ticketingové společnosti, ale sami sobě
Finanční nezávislost vlastního prodeje vstupenek
26.03.2025
Finanční nezávislost vlastního prodeje vstupenek
Světla vyprávějí: sázka na vlastní marketing se vyplatí!
19.02.2025
Světla vyprávějí: sázka na vlastní marketing se vyplatí!
Vstupenky na jarní turné k novému albu prodává Tomáš Klus přes Bzuco
22.01.2025
Vstupenky na jarní turné k novému albu prodává Tomáš Klus přes Bzuco
Desáté narozeniny Bzuca slavíme novým webem a prémiovými funkcemi
17.12.2024
Desáté narozeniny Bzuca slavíme novým webem a prémiovými funkcemi
Tři sestry používají Bzuco pro vlastní prodej vstupenek
11.12.2024
Tři sestry používají Bzuco pro vlastní prodej vstupenek
Mobil, handheld nebo turniket? Srovnali jsme různé způsoby kontroly vstupenek
27.03.2024
Mobil, handheld nebo turniket? Srovnali jsme různé způsoby kontroly vstupenek
Světla vyprávějí pohádkové příběhy Bzuco se stará o vstupenky
23.12.2023
Světla vyprávějí pohádkové příběhy Bzuco se stará o vstupenky
Cashless systém Bzuco: Bezhotovostní řešení, které se k pořadatelům chová fér
19.12.2023
Cashless systém Bzuco: Bezhotovostní řešení, které se k pořadatelům chová fér
Kofola Music Club si pro prodej online vstupenek vybral Bzuco
16.01.2023
Kofola Music Club si pro prodej online vstupenek vybral Bzuco
S Bzucem na Mistrovství světa v cyklokrosu 2024
09.01.2023
S Bzucem na Mistrovství světa v cyklokrosu 2024
Kapela Mirai prodává vstupenky na své halové turné se systémem Bzuco
10.11.2022
Kapela Mirai prodává vstupenky na své halové turné se systémem Bzuco
Jak se Bzuco postaralo o prodej vstupenek na Mighty Sounds
18.07.2022
Jak se Bzuco postaralo o prodej vstupenek na Mighty Sounds
Všechny články na blogu
logo

Rychlý kontakt

Tel.: +420 704 615 450
e-mail: obchod@bzuco.cz

Co Bzuco umí?

  • Vstupenkový systém
  • E-shop
  • Vstupenkový automat
  • Pokladní systém
  • Tisk vstupenek
  • Kontrola vstupu
  • Cashless
  • Podpora a servis

Nepřehlédněte

  • Cenové varianty
  • Časté otázky a odpovědi
  • Reference
  • O nás
  • Filozofie

Sledujte nás

Facebook Instagram

Pagebuilder

logo
Co Bzuco umí
FAQ
Reference
Ceník
O nás Submenu
Filozofie
O nás
Blog
Kariéra
Kontakty
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete v sekci "GDPR a cookies"

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies