Integrovaný e-shop udrží zákazníky na vašich webových stránkách
Prodej vstupenek na vlastních stránkách má mnoho výhod. Především nenutíte zákazníky odcházet na web ticketingové společnosti nebo jiného překupníka vstupenek. Pro někoho, kdo není zběhlý v IT, se může vlastní e-shop jevit jako složitá záležitost. Bzuco však nabízí rychlé a jednoduché řešení. Vzhled přizpůsobíme vašim stránkám a spuštění trvá necelé dva týdny.
Prodej vstupenek plně pod kontrolou
Zásadní výhodou je snadná správa objednávek a okamžitý přehled o počtu prodaných vstupenek. Můžete tak pružně reagovat na vývoj předprodeje a neztrácet čas komunikací se třetí stranou. Jednoduše například nastavíte různé vlny předprodeje s omezením na počet nebo termín. Zákazníci si zvyknou nakupovat vstupenky přímo na vašem webu, čímž posílíte vnímání vaší značky a eshopu jako hlavního prodejního kanálu.
Zůstanou vám také kontakty na zákazníky, díky nimž můžete začít budovat dlouhodobé a smysluplné vztahy. Spravovat e-shop dokáže každý, kdo ovládá alespoň základní úkony na počítači. O jeho zprovoznění se postarají naši zkušení programátoři, kteří upraví funkce a vzhled přesně podle vašich představ a požadavků.

Marketing cílený na vlastní stránky
Neztrácejte čas a peníze propagací cizí ticketingové platformy. Zaměřte se na budování své značky a propagaci sebe sama. Váš web a prodejní kanály by měly sloužit k posílení vlastní identity a budování vztahů se zákazníky. Můžete jim posílat personalizované nabídky, pozvánky na akce a další informace, které je udrží ve fanouškovské základně.
Pendlování mezi webem události a cizím e-shopem je zmatečné a nepohodlné. A vy si své zákazníky jistě chcete hýčkat. Prodej vstupenek na vlastním webu navíc působí důvěryhodněji a profesionálněji. Ukazuje, že máte nad svým byznysem kontrolu a záleží vám na poskytnutém servisu.
Pokud na sociálních sítíchp propagujete příspěvek s odkazem na ticketingovou společnost, návštěvcníci budou chodit tam. Ne na váš vlastní web. Právě tam byste však měli cílit veškerou reklamní aktivitu a cíleně využívat získaná data o zákaznících. Mít všechno takzvaně pod jednou střechou se zkrátka vyplatí.
Máte zájem o řešení Bzuco? Neváhejte se nám ozvat!