Paradox tuzemské hudební scény
Tuzemské kapely včetně těch největších jmen často samy najímají zvukaře, prodávají merch a investují do propagace, ale prodej vstupenek nechávají v rukou externích firem. Ztrácejí tak kontrolu nad klíčovým zdrojem příjmů a cenných dat o svých fanoušcích. Přitom distribuce vstupenek může být ve srovnání s prodejem triček a vinylů mnohem jednodušší.
Po prvotním boomu dlouhodobě klesá přínos sociálních sítí na návštěvnost koncertů. Facebook se pozvolna stává platformou pro čtyřicátníky a pozvánky na události se ztrácí v záplavě notifikací a sponzorovaného obsahu. Instagram může dobře posloužit pro prezentaci a jistě podpoří poslech na streamovacích platformách, ale aktivizace příznivců představuje i na této platformě nemalou výzvu. Ke slovu se tak opět hlásí osvědčený e-mail jako nejlepší nástroj pro přímou komunikaci s fanoušky.
Databáze nuda je, má však cenné údaje
Aby ale forma občasných newsletterů s pozvánkami na koncerty a aktualitami z dění okolo kapely fungovala, potřebujete k tomu početnou databázi kontaktů. Ty můžete sbírat například prostřednictvím odběru na vašich webových stránkách, ještě účinnější je ale jejich sběr při prodeji vstupenek na koncerty. Většina klasických ticketingových společností, kterým prodej vstupenek svěříte, se však o ně s vámi nepodělí.

Integrovaný e-shop na vašem webu s podporou Bzuco tento paradox odstraňuje. Prodej vstupenek je díky němu jednoduchým procesem, který zvládnete sami a získáte kontrolu nad prodejem vstupenek v reálném čase. Především vám ale zůstanou cenná data pro další využití. Vy tak můžete vytvářet smysluplné vazby s fanoušky a zároveň lépe cílit vaše marketingové aktivity.
Vše pod jednou střechou
Tohle řešení nakonec ocení i vaši příznivci. Nebudou si muset pokaždé zvykat na jiné externí dodavatele a časem se naučí automaticky hledat vstupenky na vaše koncerty přímo na vašich stránkách. Posílíte tím vnímání vaší značky a podpoříte prodej dalších produktů jako jsou hudební nosiče a další merch, nebo třeba veřejné sbírky na vydání nového alba.
Prodej vstupenek na vlastním webu navíc působí důvěryhodněji a profesionálněji. Ukazuje, že máte svůj byznys pod kontrolou a záleží vám na spokojenosti vašich fanoušků. Zajímají vás další výhody systému Bzuco? Chtěli byste se na něco zeptat osobně? Neváhejte nás kontaktovat!