V Bzucu už 10 let pomáháme hudebním festivalům maximalizovat návštěvnický zážitek
Začalo to v roce 2015, kdy jsme pro festival Mighty Sounds vytvořili náš první vstupenkový systém. Od té doby jsme ušli dlouhou cestu – rozšířili jsme portfolio, posunuli kvalitu služeb a dnes festivalům poskytujeme kompletní servis, který jim výrazně usnadňuje chod akce a zlepšuje návštěvnický zážitek. A protože se letošní festivalová sezóna pomalu uzavírá, nabízíme krátké ohlédnutí za rokem 2025.
Léto patří festivalům. A tam, kde přijdou tisíce lidí, musí všechno perfektně šlapat. Spolupracujeme s celou řadou festivalů, turné i open-air akcí, kterým jsme schopni dodat celou řadu služeb a technologií:
online prodej vstupenek,
rychlá kontrola vstupu,
tisk a distribuce vstupenek,
zajištění cashless plateb.
A protože má každý festival jiné cíle, očekávání a priority, naše řešení rádi přizpůsobíme potřebám každého z nich. Podívejte se, jak Bzuco letos pomohlo festivalům různých žánrů a rozměrů.
Mezi ploty představuje největší kulturní festival na podporu duševního zdraví ve střední Evropě. Bzuco zajistilo online prodej přes 10 000 vstupenek, jejich tisk, pokladny a rychlé odbavení přes handheldy.
Mighty Sounds je jedním z největších evropských festivalů zaměřených na punk, ska & hardcore a každé léto do Tábora přivádí tisíce fanoušků alternativní hudby. Festival dlouhodobě využívá Bzuco pro online prodej, vstupenkomaty a rychlou kontrolu lístku pomocí čteček s vlastním softwarem. Letos se přes Bzuco prodalo dokonce 10 000 vstupenek.
Popová kapela Mirai během svého turné objela řadu měst po celé republice.
Bzuco se při tom postaralo o prodej 22 000 lístků, prezentaci akce na webu i kontrolu u vstupu. Mirai měl navíc neustálý přehled o prodejích a návštěvnosti – město po městě.
Big Summer Fest je největším 90’s festivalem ve střední Evropě a Bzuco u toho nesmělo chybět. Každoročně pomáháme s organizací akce – od online prodeje vstupenek přes správu webu a e-shopu až po zajištění čteček u vstupu. Na letošním ročníku na Slovensku se nám podařilo prodat přes 20 000 vstupenek.
TrutnOFF (přezdívaný Český Woodstock) je nejstarší český rockový festival, který se v Trutnově poprvé uskutečnil už v roce 1984. Proto je pro nás velkou ctí, že si pro organizaci ročníku 2025 vybral právě Bzuco. Zajistili jsme prodej 8 000 vstupenek, pokladní systém a rychlejší odbavení návštěvníků díky novým čtečkám u vstupů. Navíc jsme představili naši letošní novinku: návštěvníci mohli u festivalových stánků pohodlně zaplatit pomocí předplacených karet.

Organizační starter pack pro každého pořadatele
Chystáte i vy organizaci malých či velkých akcí? Bzuco vám dá do rukou všechny potřebné nástroje, které jako pořadatel potřebujete pro hladký chod celé události.
Vlastní prodej vstupenek
S Bzuco si snadno nastavíte vlastní prodejní stránku optimalizovanou pro mobily i počítače. Vstupenky se automaticky posílají zákazníkům na e-mail, takže je mají hned po ruce.
Mobilní aplikace pro kontrolu vstupu
Vstupenky zkontrolujete prostřednictvím naší mobilní aplikace pro iOS a Android. Aplikace funguje offline i online a veškeré statistiky o návštěvnosti můžete sledovat v reálném čase.
„Ve spolupráci se Superticketem se nám na festivalu Twoje 90's SHOW v Gdaňsku podařilo odbavit 10 000 lidí za méně než hodinu.”
Tisk vstupenek
Nepotřebujete drahé vybavení, stačí vám notebook a běžná paragonová tiskárna (rádi vám zapůjčíme i tu naši). Pokud zákazník kupuje lístky online, na e-mail mu dorazí vstupenka s QR kódem.
Cashless platební systém
Bzuco podporuje bezhotovostní platby pomocí náramků. Peníze jdou rovnou na váš účet a případné zůstatky vracíme návštěvníkům zcela automaticky.
Vstupenkový automat
Vysoký nápor u vstupu? Návštěvník si na vstupenkovém automatu sám vybere typ vstupenky, zaplatí ji a vytiskne během několika sekund.
Rádi byste vzali prodej vstupenek do vlastních rukou? Chcete se vyhnout placení vysokých provizí? Podívejte se na https://www.bzuco.cz/, kde najdete vše potřebné o našich funkcích, cenových balíčcích nebo referencích.