Světla vyprávějí: sázka na vlastní marketing se vyplatí!
Pořadatelé kulturních akcí si občas kladou otázku, jestli se při prodeji vstupenek nespolehnout na některou ze zavedených ticketingových společností. Na první pohled to vypadá logicky. Oni zajistí efektivní reklamu a vy se můžete soustředit na přípravu samotné události. Realita ale bývá jiná. Na příkladu našeho dlouholetého klienta si ukážeme, že je mnohem lepší vsadit na vlastní marketing a nespoléhat na třetí strany.
Propastný rozdíl v prodejích
Projekt Světla vyprávějí provozuje úspěšné světelné parky nejen po celé České republice, ale také na Slovensku a v dalších evropských zemích. Do svých stránek integroval systém Bzuco, a tak mají návštěvníci možnost koupit si lístky přímo u pořadatele.
V jednom českém městě si ale místní provozní partner vyžádal zapojení velkých ticketingových společností. Proč? Nevěřil, že by prodej na vlastním webu se systémem Bzuco dokázal zajistit dostatečný počet návštěvníků. Vstupenky do tamního světelného parku proto začaly nabízet dvě renomované ticketingovky. Ty měly zajistit větší dosah, který by vykompezoval jejich vyšší provize.
Souběžně pokračovala i distribuce vstupenek přes Bzuco a na ni napojený marketing směřující na web pořadatele. Přestože jsme tušili, která metoda bude efektivnější, výsledek nás opravdu překvapil. Během 3 měsíců se do tohoto parku prodalo přes Bzuco víc než 5000 vstupenek, zatímco přes ticketingové společnosti pouze 3. Takto propastný rozdíl jasně dokazuje, že bez podpory a marketingu pořadatele se vstupenky neprodávají a vliv ticketingových společností a jejich dosah jsou tak trochu fata morgána.

Vezměte prodej do vlastních rukou a ušetřete
Pokud se rozhodnete pro prodej vstupenek na svém webu, budete vždycky dělat reklamu sami sobě. Cílení placených příspěvků na domény třetích stran vám nepomáhá budovat vlastní značku a z dlouhodobého hlediska je značně neefektivní. Provize ticketingových společností jsou navíc násobně vyšší než u vstupenkového systému jako například Bzuco.
Aplikaci Bzuco vyvíjíme přes deset let, a protože sami pořádáme kulturní akce, promítáme zkušenosti do jejího dalšího rozvoje. Aby pořadatelům neházela klacky pod nohy, ale naopak je podporovala. Naše cloudové řešení je tak intuitivní, že s ním správu prodeje vstupenek zvládne i ten, pro koho je programování něco mezi raketovým inženýrstvím a černou magií.
Jak to funguje?
Bzuco snadno a rychle nasadíme do vašich stávajících stránek a vzhled upravíme na míru vaší vizuální identitě. Kontrolu vstupenek jednoduše zvládnete s naší mobilní aplikací pro iOS i Android s neomezeným počtem připojených zařízení. Zároveň vám dokážeme pomoci se zřízením bezkontaktního placení na vašich akcích a naše technická podpora vám je k dispozici nonstop. Pořadatelům nabízíme servis vše v jednom, který dokážeme uzpůsobit individuálním požadavkům. Začněte si vstupenky prodávat sami. Nedělejte reklamu předraženým ticketingovým společnostem a ušetřete svůj čas i peníze.