O Bzucu
V Bzucu se nám povedlo něco poměrně nepravděpodobného. Spojili jsme lásku ke kultuře a sportu se znalostí informačních technologií a vytvořili systém pro online prodej a kontrolu vstupenek, který řeší skutečné potřeby pořadatelů kulturních akcí. Všechno to přitom začalo vlastně náhodou…
Srdce máme pro kulturu a hlavu pro IT
Na počátku Bzuca byl průšvih. První ze zakladatelů, Jirka, pořádal v roce 2013 v Táboře 5. ročník multižánrového festivalu a natiskl 10 000 vstupenek se špatnými údaji. Krizovou situaci řešil mj. tak, že si objednal online prodej vstupenek u jedné ticketingové společnosti. Faktura, kterou za to následně obdržel, byla ale tak absurdně vysoká, že ho to přimělo ke dvěma rozhodnutím. Za prvé začít prodávat vstupenky pouze online. A za druhé prodávat je pomocí vlastního softwaru.
První verzi systému pouze pro účely festivalu naprogramoval Jirkův kamarád Petr Toman. A protože software fungoval opravdu skvěle, brzy ho začali chtít také další organizátoři kulturních akcí. Když pak o něj v roce 2015 projevil zájem velký festival Mighty Sounds, připojil se k Jirkovi jeho někdejší kamarád ze skauta, Honza, a společně založili firmu Bzuco. Nový online vstupenkový systém si postupně vedle festivalů oblíbili i sami hudebníci (například Tomáš Klus), kulturní instituce, zoologické zahrady nebo sportovní kluby.
Pomůžeme dostat vaši akci mezi lidi
Bzuco je 100% česká firma se silným týmem vlastních vývojářů, kteří zajišťují technologickou vyspělost a stabilitu systému. K tomu má dobré obchodní oddělení. Téměř všichni v Bzucu jsme zároveň také kulturními fanoušky a rozumíme zvlášenostem tohoto oboru. Tím, že sami pořádáme kulturní akce, nebo je aktivně navštěvujeme, máme přehled o všech novinkách a trendech a neustále přemýšlíme o tom, jak je promítnout do funkcionalit naší aplikace a dalších služeb. Klientům také pomáháme s marketingem, aby se informace o jimi pořádaných akcích dostaly k co nejvíce lidem. Zcela otevřeně uvádíme cenu, která je zejména proti velkým ticketingovým společnostem opravdu příjemná. A celkově se snažíme být k našim zákazníkům maximálně fér. Vždyť mezi nimi máme spoustu kamarádů :)