logo
  • Co Bzuco umí
  • FAQ
  • Reference
  • Ceník
  • O nás
    • Filozofie
    • O nás
    • Blog
    • Kariéra
  • Kontakty
Chci Bzuco
  1. Home
  2. O nás
  3. Blog
  4. Vlastní prodej vstupenek s plnou automatizací účetnictví

Vlastní prodej vstupenek s plnou automatizací účetnictví

Vstupenkový systém Bzuco nabízí pokročilou integraci platebních bran GoPay a Comgate. Ty nejen zpřístupňují širokou škálu platebních metod, ale také zajišťují efektivní finanční a účetní management. Rozmanitost způsobů platby přispívá k většímu pohodlí vašich zákazníků, automatizované účetnictví pak ocení sami pořadatelé.

Automatizované účetní zpracování

Bzuco zjednodušuje výkaznictví a účetní procesy. Odpadá nutnost manuálního zpracování, pořadatelé dostávají jednoduché měsíční přehledy, které jsou snadno zaúčtovatelné. Díky tomu lze rychleji a přesněji sledovat peněžní toky a zefektivnit finanční management.

Automatizované je také vystavování faktur. Ihned po zaplacení objednávky obdrží každý zákazník e-mailem fakturu ve formátu PDF. Funkci vystavování a zasílání faktur je možné v administraci podle potřeby kdykoliv aktivovat nebo naopak vypnout.

2214b9ac-bzuco-automatizace-ucetnictvi.jpeg

Platební metody GoPay a Comgate

GoPay a Comgate zahrnují velké množství platebních metod, které pokrývají potřeby širokého spektra zákazníků. Ti mohou využít tradiční platby kartou, rychlé bankovní převody, i moderní řešení, jako jsou Google Pay a Apple Pay. Zákazníci při nákupu vstupenek ocení možnost výběru způsobu platby, který odpovídá jejich zvyklostem a preferencím. To jim samozřejmě usnadní nákupní proces a vám zvýší pravděpodobnost dokončených transakcí.

Bezpečnostní prvky

Platební brány GoPay a Comgate používají nejnovější bezpečnostní protokoly, včetně šifrování dat a autentizačních procesů, které zajišťují ochranu osobních a finančních informací. Díky těmto funkcím jsou všechny platby zpracovány v zabezpečeném prostředí s téměř nulovým rizikem zneužití dat nebo finančních prostředků.

Výhody pro pořadatele i zákazníky

Se systémem Bzuco prodávají pořadatelé vstupenky přímo na svém webu. Neodvádějí tak zákazníky na portály ticketingových společností a navíc získávají cenné kontakty k dalšímu využití. V přehledné administrativě mohou sledovat prodej v reálném čase a okamžitě reagovat na aktuální vývoj. Peníze navíc putují okamžitě na jejich účet, Bzuco si určuje pouze transparentní provizi ve výši jednoho procenta z každé dokončené transakce. 

Máte zájem o vstupenkový systém Bzuco? Ozvěte se!

logo

Rychlý kontakt

Tel.: +420 704 615 450
e-mail: obchod@bzuco.cz

Co Bzuco umí?

  • Vstupenkový systém
  • E-shop
  • Vstupenkový automat
  • Pokladní systém
  • Tisk vstupenek
  • Kontrola vstupu
  • Cashless
  • Podpora a servis

Nepřehlédněte

  • Cenové varianty
  • Časté otázky a odpovědi
  • Reference
  • O nás
  • Filozofie

Sledujte nás

Facebook Instagram

Pagebuilder

logo
Co Bzuco umí
FAQ
Reference
Ceník
O nás Submenu
Filozofie
O nás
Blog
Kariéra
Kontakty
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete v sekci "GDPR a cookies"

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies