Obchodní zástupce - lovec
Tábor / Remote
Přidejte se k nám
Chceš mít výsledky, které jsou vidět? Baví tě vyhledávat nové příležitosti, mluvit s lidmi a dotahovat věci do konce? Hledáme obchodníka-lovce, který nám pomůže rozvíjet naši zákaznickou základnu a posune obchodní procesy na další úroveň.
Naším produktem je BZUCO e-shop, systém pro online prodej vstupenek, doplněný o prodej na místě (POS) a pokročilou kontrolu vstupenek. Zákazníkům nabízíme kompletní řešení pro prodej a kontrolu vstupenek – od prvního kliku až po průchod turniketem.
Naši klienti jsou především etablované organizace, které pořádají kulturní, sportovní či jiné akce, nebo provozují areály se vstupným. Pracujeme i s menšími a rostoucími firmami, ale tvůj hlavní cíl bude navazování spolupráce s velkými zákazníky, kteří hledají spolehlivého partnera s technologickým přesahem.
Ideální kandidát je zodpovědný na úrovni, kdy nepotřebuje dohled, má pozitivní přístup k práci a touhu do hloubky pochopit situaci zákazníků a dát jim ani ne tak to, co říkají, že chtějí, ale to, co ve skutečnosti potřebují.
Nabízíme přátelské prostředí, kde hlavním motorem spolupráce je důvěra a nikoliv dohled. V Bzucu věříme v naši misi, a všichni jsme tak motivovaní budovat firmu, kde je radost pracovat a kterou mají rádi jak zaměstnanci, tak i zákazníci.
Náplň práce
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí – ideálně s využitím AI nástrojů nebo Tobě známé automatizace.
- Budování vztahů s potenciálními zákazníky: od prvního kontaktu až po podpis smlouvy.
- Spolupráce s technickým týmem, aby zákazník dostal řešení na míru a měl od začátku správně nastavená očekávání.
- Podíl na nastavování a zlepšování obchodního procesu – tvoje zkušenosti a nápady mají přímý dopad.
- Pravidelná komunikace s vedením – jsme menší tým, kde si každý stojí za výsledky.
Co očekáváne
- Chuť vyhrávat – jsi lovec, který jde po cíli a umí se motivovat sám.
- Zkušenosti s aktivním B2B prodejem (ideálně software, IT nebo technologická řešení).
- Vynikající psaná i mluvená komunikace
- Schopnost pochopit technické řešení a srozumitelně ho vysvětlit zákazníkům.
- Orientaci ve světě SaaS, integrací, API nebo POS řešení.
- Samostatnost, zodpovědnost a dobré komunikační dovednosti.
- Ochotu učit se nové nástroje a hledat cesty, jak práci dělat efektivněji.
Co nabízíme
- Práci, kde vidíš přímý dopad svých výsledků.
- Svobodu a důvěru – důležité jsou výsledky, ne počet hovorů.
- Férové odměny: fix + provize z nově získaných zákazníků.
- Možnost růstu – směrem k obchodnímu vedení nebo k rozvoji strategických partnerství.
- Moderní prostředí, otevřenou kulturu a prostor pro experimenty s AI a automatizací.
- Zázemí české SaaS firmy, která roste, ale zůstává osobní.
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Zcela flexibilní pracovní doba
- Příspevky na mobilitu
- Práce z domova
- Mobilní telefon
- Notebook
