logo
  • Co Bzuco umí
  • FAQ
  • Reference
  • Ceník
  • O nás
    • Filozofie
    • O nás
    • Blog
    • Kariéra
  • Kontakty
Chci Bzuco
  1. Home
  2. O nás

O nás

V Bzucu se nám povedlo něco nepravděpodobného. Spojili jsme lásku ke kultuře a sportu se znalostí informačních technologií a vytvořili systém pro online prodej a kontrolu vstupenek, který řeší skutečné potřeby pořadatelů.

Všechno to přitom začalo vlastně náhodou…

Srdce máme pro kulturu a hlavu pro IT

Na počátku Bzuca byl průšvih. První ze zakladatelů, Jirka, pořádal v roce 2013 v Táboře 5. ročník multižánrového festivalu a natiskl 10 000 vstupenek se špatnými údaji. Krizovou situaci řešil mj. tak, že si objednal online prodej vstupenek u jedné ticketingové společnosti. Faktura, kterou za to následně obdržel, byla ale tak absurdně vysoká, že ho to přimělo ke dvěma rozhodnutím. Za prvé začít prodávat vstupenky pouze online. A za druhé prodávat je pomocí vlastního softwaru.

První verzi systému pouze pro účely festivalu naprogramoval Jirkův kamarád Petr Toman. A protože software fungoval opravdu skvěle, brzy ho začali chtít také další organizátoři kulturních akcí. Když pak o něj v roce 2015 projevil zájem velký festival Mighty Sounds, připojil se k Jirkovi jeho někdejší kamarád ze skauta, Honza, a společně založili firmu Bzuco.

Nový online vstupenkový systém si postupně vedle festivalů oblíbili i sami hudebníci (například Tomáš Klus), kulturní instituce, zoologické zahrady nebo sportovní kluby.


Co všechno Bzuco umí

Podívejte se na naše reference 

80922108-team-1.jpeg

Pomůžeme dostat vaši akci mezi lidi

Bzuco je 100% česká firma se silným týmem vlastních vývojářů, kteří zajišťují technologickou vyspělost a stabilitu systému.

K tomu má dobré obchodní oddělení. Téměř všichni v Bzucu jsme zároveň také kulturními fanoušky a rozumíme zvlášnostem tohoto oboru. Tím, že sami pořádáme kulturní akce, nebo je aktivně navštěvujeme, máme přehled o všech novinkách a trendech a neustále přemýšlíme o tom, jak je promítnout do funkcionalit naší aplikace a dalších služeb.

Klientům také pomáháme s marketingem, aby se informace o jimi pořádaných akcích dostaly k co nejvíce lidem. Zcela otevřeně uvádíme cenu, která je zejména proti velkým ticketingovým společnostem opravdu příjemná. A celkově se snažíme být k našim zákazníkům maximálně fér. Vždyť mezi nimi máme spoustu kamarádů :)

0 % klientů
nám zůstává věrných
0 mil. / rok
ušetříme našim zákazníkům
0 +
tolik pořadatelů důvěřuje BZUCU
0 minut
tak dlouho trvá nastavení
Jiří Blafka
Jiří Blafka
CEO
Jan Zelený
Jan Zelený
CTO
Petr Syrný
Petr Syrný
programátor
Dominik Dolejš
Dominik Dolejš
technická podpora
Petr Toman
Petr Toman
zákaznická podpora
Lukáš Sova
Lukáš Sova
programátor
Petr Vobora
Petr Vobora
manager obchodu
Petra Zelená
Petra Zelená
zákaznická podpora
Hledáme nové kolegy
Volné pozice

Poslední články na blogu

Vlastní prodej vstupenek s plnou automatizací účetnictví
23.04.2025
Vlastní prodej vstupenek s plnou automatizací účetnictví
Integrovaný e-shop udrží zákazníky na vašich webových stránkách
16.04.2025
Integrovaný e-shop udrží zákazníky na vašich webových stránkách
Nedělejte reklamu ticketingové společnosti, ale sami sobě
02.04.2025
Nedělejte reklamu ticketingové společnosti, ale sami sobě
Všechny články na blogu
logo

Rychlý kontakt

Tel.: +420 704 615 450
e-mail: obchod@bzuco.cz

Co Bzuco umí?

  • Vstupenkový systém
  • E-shop
  • Vstupenkový automat
  • Pokladní systém
  • Tisk vstupenek
  • Kontrola vstupu
  • Cashless
  • Podpora a servis

Nepřehlédněte

  • Cenové varianty
  • Časté otázky a odpovědi
  • Reference
  • O nás
  • Filozofie

Sledujte nás

Facebook Instagram

Pagebuilder

logo
Co Bzuco umí
FAQ
Reference
Ceník
O nás Submenu
Filozofie
O nás
Blog
Kariéra
Kontakty
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete v sekci "GDPR a cookies"

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies