Kapela Mirai prodává vstupenky na své halové turné se systémem Bzuco
Když se po vstupenkách na ohlášený koncert jen zapráší, je to vždycky radost. U kapely jako Mirai to ale může znamenat taky riziko kolapsu vstupenkového systému. Pro Bzuco to byla výzva, ze které jsme ale vyšli vítězně.
Na začátku července jsme společně začali připravovat halové turné pro následující rok. Ušili na míru webovou stránku s naším plně integrovaným systémem a v listopadu spustili předprodej. Zájem byl obrovský a jen v prvních hodinách bylo vyřízeno tisíce objednávek. A to celé bez sebemenšího zádrhelu.
Před lety by možná hrozilo, že při takhle velké zátěži dojde k přehřátí obvodů, nebo rovnou ke kolapsu celého systému. Jenže jednoduchost je v naší DNA a v kanceláři trávíme hodně času debatami, jak řešit problémy elegantně a efektivně. Výkonová optimalizace možná zní jako bezduchá fráze, ale právě díky ní dokáže Bzuco zvládnout extrémní zátěž při nákupu velkého množství vstupenek najednou.
Nezapomínáme ale ani na ty, co všem hudebníkům umožňují koncerty pořádat. Návštěvníky. Pro skupinu okolo Miraie Navrátila jsme poprvé vyzkoušeli novou technologickou vychytávku – rozhraní pro interaktivní výběr konkrétního místa. Naprogramovat něco takového pro potřeby velkých hal, kde má zájemce o vstupenku možnost vybírat mezi sektory a různými cenovými kategoriemi, rozhodně není jednoduchá záležitost. Takže i když běžně trvá zavedení vstupenkového systému maximálně dva týdny, v tomhle případě nám to dalo zabrat trochu víc. Výsledek ale stojí za to a hudební fanoušci mají k dispozici přehlednější způsob zobrazování velkých hal, kde třeba funkce zoom reaguje v bzucu letu. Prostě radost objednávat...