logo
menu
Úvod
Co BZUCO umí
Reference
Často se ptáte
Ceník
O nás
Co je nového
Kontakty
Úvod
Co BZUCO umí
Reference
Často se ptáte
Ceník
O nás
Co je nového
Kontakty
  1. Home
  2. Často se ptáte

Často kladené otázky

Co je vstupenkový systém?
Vstupenkový systém (často řečený "ticketing") umožní zájemcům o vaše akce zaplatit a následně vygenerovat vstupenku a zaslat ji elektronicky na e-mail, bez nutnosti navštívit fyzicky prodejní místo. Unikátní QR kód je následně zkontrolován zařízením u vstupu v místě konání akce a vstupenka je autorizována.
Proč je dobré mít vlastní ticketing?
Dnešní moderní technologie na rozdíl od dřívějších dob se staly dostupnými a již umožňují prodej a kontrolu vstupenek bez nutnosti využívání drahého zprostředkovaného prodeje u ticketingových společností. Vlastní ticketing přináší svobodu, nezávislost a snížení nákladů. Je výhodný a dá vám křídla.
V čem je vlastní ticketing výhodnější?
Máte naprostou svobodu a okamžitý přehled o prodejnosti vašich akcí. A současně získáte jasné benefity, které ticketingovka ze svého principu nemůže nabídnout. Např. peníze za vstupenky máte hned k dispozici. Dále, jste vlastníkem všech dat o nakupujících a můžete je tak zpětně kontaktovat s nabídkami další akcí. A také na ně zacílit reklamu.
Proč je vlastní ticketing levnější?
Systém si sami spravujete a tudíž zadáváte potřebné údaje o pořádané akci. To zvládnete velmi snadno a nemusíte za tyto úkony draze platit ticketingové společnosti. Navíc odpadá komplikovaná a drahá komunikace s třetími stranami.
Zvládne práci se systémem i naprostý začátečník?
Ano, určitě zvládne. Administrace vstupenkového systému BZUCO je jednoduchá a intuitivní, poradí si i totálně netechnický typ. Nemusíte být programátorem, stačí vám základní uživatelské znalosti s prací na PC. A hlavně zápal pro rozjetí svého vlastního úspěšného vstupenkového e-shopu.
Jak dlouho trvá zprovoznění e-shopu?
1. Zprovoznění e-shopu: 1 den
2. Integrace do webu: 1 až 3 dny (vložení základní šablony e-shopu do vašeho webu zvládnete cca. za 15 minut)
3. Spuštění platební brány: 7 až 14 dní
(termín uvedení platební brány do produkce závisí na tom, jak rychle podepíšete smlouvu a projdete schvalovacím procesem)
V průměru trvá kompletní spuštění e-shopu do produkce 14 dní.
Jak probíhá Integrace do webových stránek?
Pošleme Vám manuál, podle kterého si vložíte e-shop do vašeho webu. Námi dodávaná technologie umožňuje naprosto bezproblémovou a rychlou integraci do Vašich stránek, ať jsou hostované kdekoliv.
Jak bude můj obchod na webu vypadat?
Pro lepší představu, jak může váš vstupenkový obchod vypadat, se podívejte do našich referencí.
Hned od začátku máte k dispozici základní šablonu, kterou si můžete následně ještě individuálně upravit.
Můžu prodávat vstupenky s BZUCO, když mám podepsanou smlouvu u ticketingové společnosti vyžadující exkluzivitu?
Ano, můžete. Stále opakujeme - nejsme ticketingová společnost. A protože vy sami jste prodejcem vstupenek, tuto výsadu vám nikdo nemůže zakázat. Řečeno jednoduše: s námi neporušujete žádnou exkluzivitu.
Můžu si BZUCO bezplatně vyzkoušet?
Ano, zcela nezávazně. Zřídíme pro vás přístup do DEMO verze, abyste se mohli seznámit s obsluhou našeho systému. DEMO vstupenkového systému přímo komunikuje s DEMO webem, kde je E-SHOP integrován. Čímž to pádem si uděláte jasnou a ucelenou představu o celkovém fungování systému – tedy jak o administraci, tak o koncovém modulu pro návštěvníky.
Jsou v ceně všechny funkce systému?
Ano. Plus zdarma získáváte všechny další nové funkce a vylepšení, které průběžně vyvíjíme.
Na jak dlouhou dobu se uzavírá smluvní vztah?
Smluvní zajištění řešíme jednoduše. Pošleme vám emailem návrh tzv. Závazné objednávky a dále dokument obsahující Obchodní podmínky. Pak nám stačí zaslání emailové odpovědi ve smyslu, že souhlasíte se Závaznou objednávkou a že berete na vědomí Obchodní podmínky.

Smluvní vztah s naší společností není omezen žádným časovým závazkem. V případě, že se rozhodnete pronájem zrušit, obchod se po vzájemné dohodě, nebo při delším nevyužívání jednoduše ukončí.
Budu platit za zprovoznění obchodu?
NE. Za zprovoznění on-line prodeje neúčtujeme žádný aktivační poplatek, ani roční udržovací poplatky.
Budu platit něco v době implementace systému?
Až do doby ostrého spuštění prodeje vás pořízení našeho systému nebude stát ani kačku. Zaplatíte nám až v době, kdy budete mít zařízené akce a hodláte sdělit vašim návštěvníkům, že si mohou koupit vstupenky.
Kolik stojí provoz obchodu?
Jediné, co nám musíte zaplatit, je „první dobití“ kreditu, a to v minimální výši 5 000 Kč bez DPH. Díky naší provizní politice vám tento kredit může stačit na prodané vstupenky až ve výši půl miliónu korun. Limitem je však platnost takového kreditu na dobu 1 roku. Pokud kredit nevyčerpáte během roku, bohužel jej nelze převést na další období.
Jak funguje provize?
Z každé prodané vstupenky si účtujeme provizi 1 %. Tato se strhává z kreditu. Kromě toho ještě platíte provizi platební bráně. Z každé prodané vstupenky online přes platební bránu si společnosti účtují provizi typicky do 1 %. Konkrétní cenové podmínky jsou dány vaší individuální dohodou s platební bránou. Po odečtení provize platební brány jsou všechny prostředky za prodané vstupenky poslány na obchodní účet zákazníka. Netýká se prodeje vstupenek za hotové na prodejním místě.
Jak probíhá platba za vaše služby?
V současné době lze platit v administraci systému přes platební bránu GoPay, kde si jednoduše vyberete platební metodu a po úhradě obdržíte emailem fakturu ve formátu PDF. Zároveň je možné si doklady stáhnout v administračního rozhraní.
Můžu prodávat vstupenky s BZUCO souběžně se svojí ticketingovkou?
Proč ne? K vašemu vlastnímu prodeji (přes BZUCO) můžete i nadále používat tradiční ticketingovou společnost pro souběžný prodej. Nutno však podotknout, že tuto variantu postupně většina naši zákazníků opustila a nyní si prodávají vstupenky výhradně sami.

Prodej vstupenek on-line

Můžu poskytovat svým partnerům VIP vstupenky zdarma?
Bez problémů. Ale s každým zákazníkem si stanovujeme tzv. Minimální cenu vstupenky, která odpovídá jakési spodní hranici obvyklých cen vstupenek. Naše provize u těchto bezplatných vstupenek se počítá z této minimální částky.
Může do systému přistupovat více uživatelů?
Ano. V administraci si můžete nastavit libovolný počet uživatelů, kteří do vašeho e-shopu "vidí". Můžete jim nastavovat různá práva, bavíme se o tzv. Rolích. Někdo se může starat pouze o definici akcí a cen vstupenek, ale nesmí vidět do objednávek. Někomu můžete zamezit, aby v administraci cokoliv smazal atd. Možnosti jsou široké a nastavení je velmi jednoduché.
Jak se přihlásím do administrace?
Administrace vašeho e-shopu má svoji unikátní URL, kam se přihlásíte s pomocí vašeho e-mailu a hesla.
Můžu přes BZUCO prodávat vstupenky na konkrétní místa v sálech?
Ano
Co si mohu v administarci BZUCA nastavit sám?
V administraci systému si můžete jednoduše sami spravovat většinu nastavení, které jsou potřeba pro řízení prodeje a kontroly vstupenek.
Umí BZUCO vystavovat faktury?
Ano. Po zaplacení objednávky obdrží každý zákazník emailem fakturu ve formátu PDF. Funkci vystavování a zasílání faktur je možné v administraci dle potřeby kdykoliv aktivovat či deaktivovat.
Jakou platební bránu mohu při prodeji využívat?
Podporujeme platební brány GoPay (GOPAY s.r.o.) nebo Comgate (Comgate Payments, a.s.).

Platební brána je prostředníkem mezi bankovním účtem vašeho zákazníka a vaším účtem. Tím pádem si může váš zákazník koupit vstupenku z pohodlí křesla svého obýváku. Smlouvu se společností poskytující platební bránou musíte uzavřít sami. Ale my vám v tom hodně pomůžeme: celý proces odstartujeme a po schválení datově propojíme platební bránu s naším systémem.
Jak probíhá vyúčtování od společnosti provozující platební bránu?
To si dohodnete sami se společností, která vám bude platební bránu provozovat. Obvykle posílá měsíční vyúčtování, ale je možné nastavit i jinou frekvenci.
V jakých měnách a jazycích mohu prodávat?
Zatím podporujeme měny CZK a EUR a jazyky Čeština, slovenština a angličtina.
Je nějak omezen počet prodávaných vstupenek a akcí?
Počet prodávaných akcí a vstupenek není nijak omezen.
Můžu si u vás zřídit jak e-shop, tak pokladní systém?
Ano. Nabídneme vám možnost zřízení jak internetového obchodu, tak pokladního systému pro vaši kamennou prodejnu. Datové on-line propojení se všemi SW a HW prostředky je hotové, odzkoušené.

Prodej vstupenek na pokladně

Co je vstupenkový pokladní systém?
Pokladní systém je software (programové vybavení nebo také program) používaný v počítači, který provádí činnosti v obchodě spojené s transakcí, ukládáním a předáváním peněžních prostředků za vstupenky či zboží.
Pokladní systém BZUCO Vám umožní spravovat samotný prodej nabízených vstupenek a zboží v kamenné prodejně. Software je instalovaný do PC a je datově propojen z online prodejem a kontrolou vstupenek.
Hardwarem pokladního systému je soustava zařízení, které zajišťuje namarkování zboží, zaplacení a vytištění vstupenky a účtenky zákazníkovi.
Kompletní pokladní systém se obvykle skládá z počítače, tiskárny, platebního terminálu a software.
Jaké tiskárny a druhy tisku podporuje pokladní systém?
V současnosti pokladní systém podporuje:
- tisk na klasický termopapír 80 mm,
- tisk na štítky 53x84 mm (vybrané modely tiskáren),
- tisk na předtisknuté A4 doplněné o perforaci.
V případě potřeby jiných formátů či rozvržení si lze objednat přizpůsobení tisku vstupenek na míru.
Můžeme tisknout vstupenky na vlastní tiskárně?
Pokud to Vaše tiskárna umí, podporujeme formát A4, A5 a A6. Další možností v případě formátu A4 je použití obecného kvalitního předtisku, např. 5 vstupenek na formát A4 (včetně perforace), do kterého náš systém dotiskne pouze čárový kód vstupenky + některé další požadované informace (datum, čas, místo akce, atd.).
Můžu prodávat na pokladně kromě vstupenek i další zboží?
Ano, správa dalšího zboží je možná přes webovou administraci pokladního systému.
Můžu pokladní systém provozovat na vlastním PC?
Ano, pokud jsou splněny minimální požadavky na software (MS Windows 10 a novější, 64bit) a hardware (min. 4 GB ram, 5 GB volného místa na disku).
Jak probíhá instalace pokladního systému?
V případě instalace na vlastní PC obvykle přes vzdálenou správu (TeamViewer) technik nainstaluje pokladní systém, provede nezbytnou konfiguraci a přizpůsobení na míru, případně v krátkosti seznámí zákazníka s jeho fungováním a předá potřebné přístupy ke správě zákazníkovi.
Jaké platební terminály pokladní systém podporuje?
Přímé napojení umožňuje pokladní systém s terminály: ČSOB a Komerční banky.
Pro ostatní terminály je v současnosti možné po provedení platby na samostatném terminále vybrat v pokladní aplikaci způsob úhrady KARTOU.
V případě potřeby přímého napojení terminálu jiné banky můžeme nabídnout podmínky, za kterých provedeme integraci.
Umí pokladní systém účetní uzávěrky?
Pokladní systém umí vytvořit (denní) uzávěrku (“Z-report”). Též umožňuje tisk průběžného stavu (“X-report”).
Můžu si k pokladnímu systému koupit kompletní hardware?
Ano, je možné objednat jak samotné pokladny, tak i pokladní šuplíky, tiskárny, zákaznické displeje, mobilní terminály, skenery kódů, turnikety, branky, kontrolní sloupky a další příslušenství.

Kontrola vstupenek

Jak probíhá kontrola vstupenek?
Našim zákazníkům nabízíme vlastní mobilní aplikaci BZUCO INSPECTOR. Aplikace je on-line propojena se vstupenkovým systémem BZUCO E-SHOP. Ke kontrole Vám postačí „chytrý“ telefon. Ale nabídneme i vyspělejší kontrolní techniku, kterou máme datově propojenou.
Kolik stojí kontrola vstupenek?
Základní verze kontroly vstupenek je zdarma. Od pokročilé se tato verze liší v přenosu vstupenek, který není on-line a automatický.

Pokročilá kontrola vstupenek s on-line automatickým přenosem je zpoplatněna.
Cenu pokročilé kontroly si domluvíme individuálně. Dle okolností může být až 3 Kč za prodanou vstupenku, nejčastěji dáváme za 1 Kč, ale může být i zdarma. Cena každé zkontrolované vstupenky je automaticky odečítána z kreditu vstupenkového systému BZUCO E-SHOP.
Můžu kontrolovat vstupenky bez připojení k internetu?
Ano. Před akcí si kódy vstupenek stáhnete on-line do paměti mobilního zařízení a na akci pak můžete kontrolovat vstupenky off-line bez připojení k internetu.
Na jakých zařízeních mohu vstupenky kontrolovat?
Vstupenky je možno kontrolovat mobilními zařízeními s operačním systémem Android a iOS.
Další možností je kontrola s pomocí skenerů připojených k pokladnímu systému, turniketům, brankám a kontrolním sloupkům.
Je nějak omezen počet zařízení, na kterých mohu kontrolovat?
Počet používaných kontrolních zařízení není nijak omezen.

Nepřehlédněte

  • Co je nového
  • Cenové varianty
  • Otázky a odpovědi

Fakturační údaje

BZUCO s.r.o.
nám. F. Křižíka 1878/13
390 01 Tábor

IČ: 05817650
DIČ: CZ05817650

Obchodní podmínky

Kontaktujte nás

Tel.: +420 704 615 450
e-mail: obchod@bzuco.cz

logo
eclair design | pagebuilder
logo
Úvod
Co BZUCO umí
Reference
Často se ptáte Submenu
Jak začít
Ceník
O nás
Co je nového
Kontakty
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete v sekci "GDPR a cookies"

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies